BOARD, DIVISION - co to jest?

Board to jest deska, oczywiście. W agencji modelek to słowo również ma zastosowanie i to nie tak podłe, jak niektórzy mogliby przypuszczać. 

Agencja bywa podzielona na pododdziały. Właśnie tak zwane boardy. Najczęstszy podział to MODELS - czyli regularne, pracujące już modelki, i NEW FACES - nowe twarze.
NEW FACES czasem występuje jako DEVELOPMENT, i różnego typu leksykalne wynalazki, ale niezależnie od nazewnictwa chodzi po porstu zaznaczenie, że te modelki są NOWE - czyli obiecujące, interesujące, z potencjałem na gwiazdę, którego rynek jeszcze nie zweryfikował, ale też, że są mniej doświadczone, a często tańsze niż regularne modelki.

Agencje koedukacyjne mają oczywiście podział na WOMEN i MEN.
Czasem te wewnątrzagencyjne podziały idą często dalej.
Wyodrębniony dział DOMESTIC, COMMERCIAL, CLASSIC, PEOPLE czy jak go zwał, sugeruje, że agencja ma świadomość, iż niektórym podopiecznym nie grożą już pokazy haute couture.
Czyli, że folder piżam termokatywnych wchodzi w grę.

Dla odmiany zakładka SPECJAL BOOKING/TOP/CELBRITY oznacza, że lepiej nie pytać o dyspozycyjność tak oznaczonych modelek do pokazu na rocznicę Domu Handlowego "Zakupek", gdyż prawdopodobnie musiałyby przylecieć na niego prywatnym odrzutowcem z dalekiej destynacji, a gaża przekraczałaby kilkukrotnie przeciętne wynagrodzenie zwykłej modelki.

Często podział na boardy jest głębszy i nie do końca czytelny dla laickiego gościa strony internetowej danej agencji. Dziewczyny w agencji bywają pogrupowane względem typu urody, bookera, który się nimi zajmuje itp.

Inny, niezależny od powyższych podział, to IN TOWN czyli modelki aktualnie dostępne na miejscu, i  lub OUT OF TOWN <ikonka samolotu>  w obecnej chwili na wyjeździe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz